Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bashar Al Assad. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bashar Al Assad. Mostrar tots els missatges
dimarts, 10 de setembre del 2013
Obama, Putin, Bashar Al Assad. ¿Peace?
Etiquetes de comentaris:
Bashar Al Assad
,
humor
,
No a la guerra
,
Obama
,
Paz
,
Putin
,
Syria
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
