Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Brotes verdes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Brotes verdes. Mostrar tots els missatges
dimarts, 3 de setembre del 2013
España, ¿tenemos pistoletazo de salida?
Etiquetes de comentaris:
Brotes verdes
,
crisis
,
Paro
,
PP
,
Rajoy
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
