Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cierre de gobierno. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cierre de gobierno. Mostrar tots els missatges
dimarts, 1 d’octubre del 2013
Obama y el cierre del gobierno EE.UU
Etiquetes de comentaris:
Cierre de gobierno
,
EE.UU
,
Fed
,
Obama
,
ObamaCare
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
