Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris G20. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris G20. Mostrar tots els missatges

dijous, 5 de setembre del 2013

Obama, G20

Obama, G20

Obama felicita a Rajoy en el G20

Obama felicita a Rajoy en el G20 por la recuperación de la economía española 


Obama, Rajoy, G20

Búsqueda personalizada