Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Goldman Sachs. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Goldman Sachs. Mostrar tots els missatges
dijous, 19 de setembre del 2013
Goldman espera que el Taper se inicie en diciembre
Etiquetes de comentaris:
Bernanke
,
Fed
,
Goldman Sachs
,
humor
,
Mercados financieros
,
taper
,
tapering
,
Wall Street
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
