Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Miguel Blesa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Miguel Blesa. Mostrar tots els missatges
diumenge, 15 de desembre del 2013
Miguel Blesa "Qué bárbaro. Y eso que habíamos engañado a los clientes"
Etiquetes de comentaris:
Caja Madrid
,
Esperanza Aguirre
,
Miguel Blesa
,
Preferentes
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
