Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris No tapering. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris No tapering. Mostrar tots els missatges
divendres, 27 de setembre del 2013
Bernanke y el "no tapering"
Etiquetes de comentaris:
Bernanke
,
Fed
,
No tapering
,
tapering
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
