Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Star Wars. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Star Wars. Mostrar tots els missatges
dimarts, 3 de setembre del 2013
Obama, Star Wars
Etiquetes de comentaris:
No a la guerra
,
Obama
,
Siria
,
Star Wars
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
