Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris shutdown. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris shutdown. Mostrar tots els missatges
dilluns, 7 d’octubre del 2013
dissabte, 5 d’octubre del 2013
Obama ¿logrará el slam dunk ?
Etiquetes de comentaris:
EE.UU
,
Obama
,
shutdown
,
Techo deuda
divendres, 4 d’octubre del 2013
dimecres, 2 d’octubre del 2013
dimarts, 1 d’octubre del 2013
Obama y la pesadilla del techo de deuda en EE.UU
Etiquetes de comentaris:
EE.UU
,
Fed
,
Obama
,
shutdown
,
Techo deuda
,
Wall Street
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada




