Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chef Ramsay. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chef Ramsay. Mostrar tots els missatges
dimecres, 31 de juliol del 2013
¿Nos gustaría que Rajoy compareciera en el congreso con ellos detrás?
Etiquetes de comentaris:
Chef Ramsay
,
Chicote
,
Comparecencia
,
Comparecencia Mariano Rajoy
,
Congreso diputados
,
Rajoy
,
Tabatha divinity
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada
