Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Comparecencia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Comparecencia. Mostrar tots els missatges
dijous, 1 d’agost del 2013
Rajoy... Tabatha te necesito
Etiquetes de comentaris:
Comparecencia
,
partido popular
,
PP
,
Rajoy
dimecres, 31 de juliol del 2013
¿Nos gustaría que Rajoy compareciera en el congreso con ellos detrás?
Etiquetes de comentaris:
Chef Ramsay
,
Chicote
,
Comparecencia
,
Comparecencia Mariano Rajoy
,
Congreso diputados
,
Rajoy
,
Tabatha divinity
Subscriure's a:
Missatges
(
Atom
)
Búsqueda personalizada

